04-992-0276

מרכז שירות ארצי

טיפול בתיקי כבאות אש מול הרשויות

חברתנו מתמחה בטיפול בתיקי כבאות מול הכבאות והרשויות השונות ומתווכת את צרכי הלקוח מולם הכולל: ייעוץ, הכוונה וטיפול המותאם לצרכי הלקוח על פי התקן וחוסך עלויות גבוהות ללקוח.

מדינת ישראל משקיעה מאמצים לשמור על חיי אזרחיה, בין היתר במסגרת מערך הכבאות. במסגרת זו קובע הרגולטור תקנים על פי רמת סיכון ורשות הכבאות ומכון התקנים הישראלי מגדירים את הדרך והאופן בה עסקים חייבים לפעול, וכמו כן אוכפים מדיניות זו וכופים על העסקים לעמוד בדרישות.

 

מעבר לסיכון חיי אדם שהוא החשוב מכולם, כל ניסיון של חברות ומתקינים "לעקוף" את החוק, מסכן וגורר אותם בעתיד לנזקים גדולים והפסדים כספיים המתבטאים בן היתר בקנסות, סגירת חברות והפסקת פעילות שוטפת לכל מי שאינו עומד בסטנדרטים הקבועים בחוק ובדרישות.

 

הכיסוי הביטוחי (מכל סוג שהוא) אינו תקף עבור עסקים שאינם עומדים בדרישות רשות הכבאות. בזמן אמת, כשצריכים כיסוי זה, כגון: פיצויים לנזקי רכוש ונפש, חברות הביטוח אינן משלמות לאלו שאינם עומדים בדרישות המלאות, כך שעסקים רבים מפסידים את תשלומי הפיצויים להם הם זכאים והכל מוטל על כיסם הפרטי. כל חברה חייבת לסלק את הליקויים ולעמוד בדרישות הכבאות.

 

רשות הכבאות, היא האחראית על אכיפת החוק, ומבצעת סקרי אתר באופן תדיר בעסקים השונים, במטרה לאמוד את ההתאמה לדרישות התקן ו/או להתאימו לשינוי תקן או שינוי באתר של הלקוח. לאחר ביצוע הסקר הם ממציאים ללקוח דרישה בהתאם לממצאים, הכוללים הערות ודרישה לסילוק הליקויים במידה וישנם.

 

עסקים רבים נמצאים חסרי אונים כשמקבלים לידם את דרישת הכבאות הכוללים נושאים רבים, שבחלקם הם גם נדרשים להמציא אישורים מגורמים שונים בתחום הבטיחות, כגון: אישור של מהנדס חשמל, יועץ בטיחות, מעבדה, חברת תחזוקה ועוד. מרבית העסקים אינם מתמצאים בזמני התחזוקות השוטפות לציוד שברשותם ובשאר הפרטים.

 

נתונים אלו אינם נמצאים על סדר יומם של בעלי עסקים, ונדרשת עזרה אדמיניסטרטיבית מקצועית מבעלי מקצוע בתחום.

 

אנו בחברת "משה כהן גילוי וכיבוי אש", מכירים באופן מקיף ביותר את דרישות הכבאות והרשויות השונות, ובעזרת צוות מיומן ומקצועי, לצד שירותי משרד קפדניים, יודעים לקחת את הדרישות השונות, ללמוד אותם ולטפל בתיק מתחילתו ועד סופו. הטיפול כולל בין היתר הנחיית עסקים על דרכי טיפול, הפניית בעלי העסק לגורמים הרלוונטיים או באופן עצמאי ע"י קבלת ייפוי כח מבעל העסק, ומטפלים בכל הדרישות עד לקבלת האישורים הנדרשים מהרשויות השונות.

 

חברת "משה כהן גילוי וכיבוי אש" יודעת לתווך את צרכי הלקוח ולדבר בשפת רשות הכבאות, לבקש הארכות זמן במידת הצורך, לפרוס דרישות לאבני דרך, לייעץ בדבר אופן ההתקנה החוקי החסכוני ביותר ועוד. בזכות ניסיון עשיר במשך למעלה מ- 40 שנה וידע רוחבי על פני כל פעילויות הגילוי והכיבוי אנו מסוגלים לבחור בדרכי פעולה יצירתיות שיכולות לחסוך ללקוח כסף רב ולתת ייעוץ וטיפול כולל המותאם לצרכים הייחודיים של כל לקוח ולקוח.



חברת "משה כהן גילוי וכיבוי אש", מזמינה גם אותך בעל עסק – להצטרף לחוג לקוחותינו המרוצים, ולתת בנו אמון מלא בטיפול בתיקי רשות הכבאות, חברות הביטוח והרשויות השונות בניהול התיק מול הגורמים השונים ובעלי המקצוע אשר יבטיחו לך מקצועיות ברמה גבוהה, חיסכון כלכלי לטווח ארוך, שקט נפשי לך ולעסק שלך וביטחון לחיי אדם ורכוש.
לפרטים נוספים ולקבלת ייעוץ ותכנון, צור איתנו קשר עוד היום לחץ כאן

בין לקוחותינו תוכלו למצוא את:

לקבלת ייעוץ ראשוני ללא עלות השאירו פרטים:
דילוג לתוכן