04-992-0276

מרכז שירות ארצי

שירותי ייעוץ לתחומי הגילוי והכיבוי

חברתנו בעלת ידע מקצועי וניסיון עשיר במתן שירותי ייעוץ לפרויקטים ברמות מורכבות שונות בתחומי מערכות גילוי וכיבוי אש. בהתאם לתכניות, כתבי כמויות ומפרטים על פי דרישות יועצי הבטיחות והחשמל, בכפוף לתקן הישראלי.

ייעוץ

ראשון במעלה, לפני שמתכננים או מתקינים מערכות גילוי וכיבוי אש, יש להזמין חברה שתייעץ ותתווה את הדרך היעילה ביותר להגנה על העסק, תוך עמידה בדרישות הכבאות והתקן הישראלי. ייעוץ של חברה מנוסה ובעלת ניסיון בשטח הינה האפקטיבי ביותר. באמצעות ייעוץ שכזה ניתן להקטין עלויות הביצוע תוך בחירת הדרך הנכונה להתקנה שעומדת בתקנים ובדרישות, וממזערת את מורכבות ההתקנה ועלויותיה.

 

עסקים רבים נדרשים לייעוץ בתחום האש, כגון: מפעלים, מרכזי תעשייה בהם יש חדרי חשמל מורכבים, משאבות גנרטורים ומערכות מורכבות. קבלת ייעוץ מקצועי בזמן הנכון, חוסך הוצאות כבדות לעסק שמתבטאות לפעמים במאות אלפי שקלים, ועל כן החשיבות לבחור כבר בהתחלה בחברה שתייעץ באופן מקצועי. מצד אחד הבטחה לעמוד בדרישות התקן ומצד שני כספי הלקוח.

 

חברת "משה כהן גילוי וכיבוי אש" מעניקה שירות ייעוץ בהתאם להוראות הנדרשות בחוק, וכן ייעוץ במקרים נקודתיים בהם יש צורך על פי דרישת לקוח בהתאם לדרישות הכבאות. חברתנו תשמח לייעץ ולעזור לכם בתכנון של מערכות גילוי כיבוי אש, ולבצע פיקוח על מערכות שונות בתחום הכיבוי, על מנת להבטיח לכם סביבת עבודה בטוחה ומניעת נזקים.

ייעוץ אש למוסדות, חברות וארגונים

חברת "משה כהן גילוי וכיבוי אש" תעניק לכם ייעוץ אש מקצועי ברמה גבוהה, הכולל:

-ייעוץ ראשוני לגבי התאמת המבנה לתקנות

-הכנת תוכנית בטיחות אש לרישוי עסקים

-בדיקת תקינות מערכות כיבוי וגילוי האש

-ייעוץ למיגון מבנים מפני שרפות, הכנה לביקורת שירותי הכבאות

חברתנו מייעצת בין היתר לעסקים בתחומים הבאים על פי דרישת הכבאות ומכון התקנים הישראלי:

מערכות גילוי וכיבוי אש
מערכות כריזת חירום
ציוד מטלטל ועמדות כיבוי אש
בדיקת אופיין מים
בדיקת מזח"ים
מערכת מתזים (ספריקלרים)
חדרי משאבות
מאגרי מים

חברת "משה כהן גילוי וכיבוי אש" בעלת ניסיון של יותר מ- 40 שנה, ידע עשיר ועדכני בענף הבטיחות באש לעסקים ומוסדות. חברתנו מקפידה על עבודה מקצועית ואיכותית, על פי נהלים מסודרים ומדויקים, בהתאם לדרישות ולצרכים של הלקוח, תוך הפרעה מינימלית לפעילותו הסדירה של העסק. כמו כן אנו מקפידים להישאר תמיד מעודכנים בתקנים ובנהלים הנדרשים, ובהתפתחויות הטכנולוגיות בתחום מיגון אש, על מנת שנוכל לתת ללקוחות שלנו את השירות הטוב והמעודכן ביותר.

לפרטים נוספים ולקבלת ייעוץ ותכנון, צור איתנו קשר עוד היום לחץ כאן

לקבלת ייעוץ ראשוני ללא עלות:
דילוג לתוכן