04-992-0276

מרכז שירות ארצי

מערכות טלפון כבאים ואינטרקום מחסה

חברתנו מתמחה בהתקנת מערכת אינטרקום כבאים ומחסה המאפשר קשר פנים-חוץ בין חדרי המחסה לעמדת הכבאים, המותאמת לכללי הנגישות וכולל כתב ברייל ורמת שמע גבוהה במיוחד על פי דרישות הכבאות בכפוף לתקן הישראלי

מערכת אינטרקום ייעודית למרחבים מוגנים קומתיים

התקן הישראלי מחייב לבנות בכל קומה בבניין משרדים או בניין ציבורי חדר ממ"ק (מרחב מוגן קומתי) המצויד במערכת אינטרקום לשעת חירום. באמצעות מערכת זו, המשתמשים יכולים להיכנס לממ"ק בשעת חירום, לתקשר עם סביבתם ולקבל הוראות והנחיות בזמן אמת.

 

מערכת האינטרקום לשעת חירום מאפשרת קשר פנים-חוץ בין חדרי המחסה לעמדה מרכזית בכניסה למבנה. המערכת צריכה להיות מונגשת לאנשים מוגבלים ע"י כתב ברייל על גבי הפנל תוך הקפדה על רמת שמע גבוהה במיוחד.

מערכת טלפון כבאים

התקן הישראלי מחייב מגדלים ורבי קומות להתקין מערכת איתות ותקשורת דו כיוונית המשולבת במערכת גילוי האש המיועדת לכבאים וכוחות חירום. מערכת טלפון הכבאים מאפשרת פתיחת ערוץ דיבור דו כיווני של מספר רב של נקודות טלפון המותקנים בקומות ובחללים הייעודיים, אל עבר היחידה המרכזית המותקנת בכניסה למבנה בצמוד למערכת הגילוי והפיקוד. המערכת מאפשרת שיחה בין לוחם אש הנמצא בכניסה למבנה לבין יתר הכבאים הנמצאים בקומות ובחללים הפנימיים של המבנה.

 

לנקודות השקעים ישנה כתובת משלה ומתקיימת בקרה תמידית על הקווים מפני נתק או קצר. כמו כן, בעת אירוע אש או תקלה יתקבל חיווי לגבי סטטוס של כל שקע. בעת תקלה, יתקבל דיווח ברכזת גילוי האש אשר תציג את כתובת, מיקום ומהות התקלה. בעת השריפה, לוחם האש יחבר את שפופרת הטלפון אל שקע הכבאים הרלוונטי ומיד תידלק נורית חיווי על גבי טלפון הכבאים בהתאם לכתובת השקע שאליו חוברה השפופרת.

פנל שליטת כבאים

במבנים חדשים ישנו דגש מיוחד על מערכת פנל כבאים, הכוללת שליטה על מספר מערכות בתחום הגילוי והכיבוי אש, כגון: מערכות גילוי אש, ספרינקלרים, הידרנטים, אזור בטוח מאש בבניין, מערכות מעכבות בעירה ושליטה באזורי גישה לרכבי הכבאות.

 

פנל הכבאים נמצא בדרך כלל בחדר שליטה ייעודי או בכניסה למבנה ומאגד בתוכו יכולת תפעול ושליטה בכל מערכות הבטיחות החיוניות בשעת חירום. השליטה באמצעות הפנל כוללת לחצנים ומתגים פר מערכת לניתוק החשמל, הפעלת וכבוי פעולת גנרטורים, תפעול מפוחים ושחרור עשן, כריזת חירום וגילוי עשן. כמו כן מראה מצבי מערכות כגון: מצב גנרטור והתראות על מצב המערכות בגין תקלות והתראות עבור תחזוקה. ריכוז כל המערכות תחת פנל אחד הוא נוח מאוד, ואפקטיבי בשעת חירום.

 

חשוב לקבל חוות דעת מקצועית לתכנון והתקנה פנל הכבאים. הפנל חייב לתת תמונה מדויקת היות והוא מהווה מוקד השליטה הראשי של כל המערכות, והאינטגרציה בין המערכות חייבת להיות מושלמת. כמו כן ביצוע התקנה והתפעול חייבים להיות בידי חברה מיומנת ובעלת ניסיון.


חברת "משה כהן גילוי וכיבוי אש" עובדת עם מיטב הספקים בארץ ובמהלך השנים צברה ידע וניסיון רב בהתקנת פנל כבאים, מערכות טלפון כבאים ואינטרקום מחסה במגוון פרויקטים ועומדת בדרישות התקן הישראלי.
לפרטים נוספים ולקבלת ייעוץ ותכנון, צור איתנו קשר עוד היום לחץ כאן

בין לקוחותינו תוכלו למצוא את:

לקבלת ייעוץ ראשוני ללא עלות השאירו פרטים:
דילוג לתוכן