04-992-0276

מרכז שירות ארצי

ציוד לכיבוי אש

חברתנו מתמחה באספקה ובהתקנת ציוד לכיבוי אש, הכולל: מטפים, גלגלונים, זרנוקים, ארונות פח בגדלים שונים וארונות פיברגלס. התקנה על ידי טכנאים מקצועיים ומיומנים עם הסמכות של מכון התקנים הישראלי.

מדינת ישראל משקיעה מאמצים לשמור על חיי אזרחיה. וכחלק ממערך זה קובע הרגולטור תקנים על פי רמת סיכון, ורשות הכבאות ומכון התקנים הישראלי מגדירים את הדרך והאופן בה עסקים חייבים לפעול, וכמו כן אוכפים מדיניות זו וכופים על העסקים לעמוד בדרישות.

 

מעבר לסיכון חיי אדם שהוא החשוב מכולם, כל ניסיון של חברות או מתקינים "לעקוף" את החוק, מסכן וגורר אותם בעתיד לנזקים גדולים והפסדים כספיים המתבטאים בן היתר בקנסות, סגירת חברות והפסקת פעילות שוטפת למי שאינו עומד בסטנדרטים הקבועים בחוק. כמו כן חלילה בזמן אמת, בזמן שצריכים את הכיסוי הביטוחי לעסק בגין פיצויים לנזקי רכוש ואדם, חברות הביטוח לא יעשו חיים קלים למי ש"ניסה" לעקוף את החוק המחייב (לא חבל?!). לא מן הנמנע שתגיע העת, במוקדם או במאוחר, בה כל חברה תהיה חייבת לסלק את הליקויים ולעמוד בדרישות התקן.

 

חברת "משה כהן גילוי וכיבוי אש" מתמחה באספקה, התקנה ובשיווק ציוד לכיבוי אש מכל הסוגים, הכולל: מטפים, גלגלונים, זרנוקים, ארונות פח בגדלים שונים וארונות פיברגלס. ההתקנה מתבצעת על ידי טכנאים מקצועיים ומיומנים אשר עברו קורסי הסמכה של מכון התקנים הישראלי.

 

חברת "משה כהן גילוי וכיבוי" מספקת ומתקינה ציוד ועמדות כיבוי אש אמינות ואיכותיות, ידידותיות וקלות לתפעול, העומדות בתקן הישראלי – ת"י 1928. חברתנו תתאים את המערכת המתאימה לצרככם, ממגוון נרחב של מערכות כיבוי אש, כי עם חיים לא משחקים.

 

בעולם התעשייה הישראלי רמת מורכבות המפעלים מתפתחת באופן קבוע, ולא אחת יש צורך להשקיע משאבים רבים על מנת לאפשר סטנדרט עבודה גבוה, לצד הקפדה על נהלים, בטיחות ואיכות. בחברות ומפעלים רבים קיימים פסי ייצור המשלבים מכונות אוטומטיות. ולצד האחריות האישית של ההנהלה כלפי עובדיה, ישנה חובה חוקית להתקין מערכות לכיבוי אש על מנת לשמור על בטיחות וחיי העובדים, ומכאן החשיבות לפנות לחברה אמינה, מקצועית ובעלת ניסיון עשיר בייעוץ והתקנה של מערכות מורכבות.

 

בכל מערכות הכיבוי נדרש לעמוד בדרישות הכבאות והתקן הישראלי, ולכן נדרש לאתר אנשי מקצוע מיומנים מתוך ידע וניסיון מקצועי. בחירה בחברת "משה כהן גילוי וכיבוי אש", תעניק לכם שקט נפשי בכל הקשור לאספקה והתקנה של ציוד ועמדות כיבוי אש, מתוך אמינות, איכות ומקצועיות. תהיו בטוחים שהכל נעשה על פי דרישות הכבאות ועומדות בכל סטנדרטיים של מכון התקנים הישראלי.

 

התקנת ציוד לגילוי ולכיבוי אש הנה שלב ראשוני ומחייב, אך ישנה גם חובה לבצע בדיקות תחזוקה שגרתיות בהתאם לסוג הציוד ועל פי דרישת התקן, על מנת לוודא שהציוד תקין ויוכל לעבוד בזמן אמת. ישנה חשיבות להזמין אנשי מקצוע אמינים ומקצועיים שיבצעו בדיקות תקופתיות, יתחזקו אותו ובמידת הצורך יתקנו או יחליפו את הציוד. הצוות המקצועי של חברת "משה כהן גילוי וכיבוי אש" מבצע בדיקות ותחזוקות שוטפות ע"י טכנאים מקצועיים, אמינים ומיומנים להבטיח לכם שקט נפשי.


חברת "משה כהן גילוי וכיבוי אש" עובדת עם מיטב הספקים בארץ ובמהלך השנים צברה ידע וניסיון רב בהתקנה ובתחזוקת ציוד מטלטל בעסקים רבים ועומדת בדרישות התקן הישראלי.
לפרטים נוספים ולקבלת ייעוץ ותכנון, צור איתנו קשר עוד היום לחץ כאן

בין לקוחותינו תוכלו למצוא את:

לקבלת ייעוץ ראשוני ללא עלות השאירו פרטים:
דילוג לתוכן